petak, 1. prosinca 2017.

Moj omiljeni film

Bokić,
danas sam tu sa novom temom. Pričat ću vam o svom najdražem filmu. Opustite se, napravite kokice, zavalite se u fotelju i nastavite čitati.

Moj omiljeni film je "Čudovišta iz susjedstva", možda niste čuli za njega ali meni se poprilično svidio. Izašao je u kina prije dvije godine pa smo ga prijateljica i ja odlučile pogledati. 
Režirao ga je Rob Letterman, a glavni glumci su  Dylan Minnette i Odeya Rush.
Film je baziran na granici stvarnosti i svijeta mašte. Ima jako puno nerealnih događaja, no ukratko...
Glavni glumac koji u filmu nosi ime Zach uzrujano se seli iz velikog grada u malo mjesto sa svojom majkom. U pomisli kako će napokon imati normalan život, upoznaje novog susjeda (i njegovu kćer Hannah) koji mu tajanstveno ne otkriva ništa. Ubrzo jedne većeri iz susjedne kuće začuje viku i udarce te odluči provjeriti što se događa. Upada u kuću te otkriva sobu sam mnogo zaključanih knjiga. Njegov prijatelj, malo čudnije naravi ne sluti na zlo te odluči otključati knjigu. Iz knjige izlazi  veliko čudovište koje otključa sve ostale knjige. Hannah-in otac je pisao horore, opisivao je čudovišta i svako to čudovište mnogo je godina bilo zatoćeno u knjigama. Zach i Hannah ulaze u jednu posve zanimljivu priču i sva čudovšta pokušavaju vratiti. Hannah koja je cijeli život živjela u uvjerenju da joj je majka umrla, otkriva da je jedan od likova iz oćevih knjiga. Dolazi u situaciju da sva čudovišta mogu biti zauvijek izbrisana, no i ona sa njima te odluči zauvijek nestati.
Zach, koji ju je zavolio nije mogao vjerovati što se dogodilo te zajedno sa njezinim ocem osmisli novu priču o njoj.....
Ako vas zanima nastavak pogledajte film, meni se stvarno svidio jer ja volim filmove sa nestvarnim događajima, likovima. Stavro je zanimljiv, nekako je poseban na svoj način. Ima romantičnih, tragičnih, napetih i strašnih ali i sretnih trenutaka. Valjda ćete pronaći malo vremena  da ga pogledate jer od mene imate stvarno velike preporuke.
Nadam se da vam se post svidio
Volim vas 
xoxo

Nema komentara:

Objavi komentar