nedjelja, 19. studenoga 2017.

Čime se želim baviti u životu?

Bokić,
kao i prošli put danas ću vam pisati o svojoj "zanimaciji". Prošli post je bio vezan za moje hobije, no danas ću vam opisati i napisati čime se želim baviti u životu.
Kao i sva ostala djeca i ja sam kao mala razmišljala što ću biti kad budem velika. Željela sam biti učiteljica i poprilično sam sigurna da nisam jedina (lol). Naravno moj način razmišljanja se u potpunosti promijenio i više nisam na razini djeteta od 8 ili 9 godina. Mislim da svi u 7. ili 8. razredu već moramo odprilike znati što planiramo sa ostatkom svoga života. Ja sam već sigurna što želim i mislim da je to moja konačna odluka.  Nekima će zvučati jako glupo, ali meni nije. Ono što zapravo želim postati je farmaceut. Sigurna sam da nije lagano stići do te pozicije i škole za farmaceute traže dosta veliki broj bodova ali spremna sam na sve da dođem do svog cilja. Zanima vas zašto želim biti farmaceut? I mene isto, jer nema nekog posebnog razloga osim da me takve stvari stvarno zanimaju. Na početku mi je to prvi predložio tata. Od tada sam se sve više počela zanimati, istraživati i sad sam sigurna da je to!!!


UVIJEK OSTVARUJTE SVOJE SNOVE😉!!



To je to od ovog posta, nadam se da ste barem malo uživali i nadam se da vam se svidjelo.



VOLIM VAS

xoxo

1 komentar: