utorak, 14. studenoga 2017.

Moj omiljeni hobiji

Bokić,
za danas imam jednu dosta zanimljivu temu. Radi se o mojim hobijima. Ima ih puno, da se odmah razumijemo, no najviše uživam čitajuči i  igrajuči odbojku. Odbojka je moj omiljeni sport i obožavam je igrati. Ne treniram je ali rado sudjelujem na školskim natjecanjima kao član školske ekipe.

Kada igram odbojku, usredotočim se samo na nju, zaboravim na sve probleme i na sve što se dešava oko mene. Kad čitam, isto tako...u potpunosti se isključim iz svega i usredotočim se na događaje u knjizi. To me jako opušta i budi posebne emocije, pogotovo ako je u pitanju ljubavni ili tragični roman. Znam da neki misle da je čitanje za štrebere ili tako nešto, ali ja stvarno mislim da nije tako. To me stvarno opušta i usrećuje, zamislim da sam tamo te da sudjelujem u pustolovinama s ostalim likovima u knjizi.



To će biti to od ovog posta, nadam se da vam se svidjelo i da ste uživali čitajući!

Volim vas <3  <3  <3
xoxo

1 komentar: